duminică, 20 martie 2011

#4 : Speranta moare ultima ...


De cate ori nu ne-am dorit noi ceva ? As putea spune de nenumarate ori . Insa ai incetat vreodata sa speri ca , acel vis se va indeplini ? Poti trai cu inpresia ca nu o sa ti se indeplineasca niciodata , dar poate cu timpul ...
Intai vreau sa va atrag atentie ca , atunci cand vedeti titlul postari imediat va ganditi la o emisiune de succes difuzata pe Pro.tv . Emisiunea ,,Dansez pentru tine,, . Nu sunt eu in masura sa comentez jurizarea , concurenti si toate dedesupturile . Doar ca acest ,,logo,, al concursului se potriveste cu rutina zilnica de care toti avem parte . Nu pot decat sa felicit trupa care a facut acest cantec ducandu-ne cu gandul in viata reala .
Mai multe de zis la acest post nu am . Asa am intrat si in rutina si in ce se mai dufuzeaza pe micile ecrane in acest moment de maxima dezvoltare .

Un comentariu:

  1. scz.eu nu prea m-am uitat la ce ai scris, cat la acest ceas. e asa dragut! poate reusesc sa-mi iau si eu unul...:d

    RăspundețiȘtergere